جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسن زمانی

حوزه/ از افتخارات حوزه، فعال بودن ۲۰ هزار طلاب جهادی در مدیریت استانی، راه اندازی ۱۰ کمیته تخصصی در مورد بحث کرونا، ‌راه اندازی کمیته علمی و تدوین ۱۲ کتاب در مورد کرونا و... است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین زمانی امروز در اجلاسیه مدیران حوزه‌های علمیه و معاونان و مدیران ستادی که به صورت مجازی در سالن آیت الله حائری در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، بر برگزاری برنامه های یوم الله دهه فجر از سوی مدیریت استانی و نظارت بر اسلامیت و انقلابی ماندن حوزه تأکید کرد و گفت: این مسئله امر مهمی است و باید مواظب اجرای آن بود، چرا که در گذشته اتفاقات تلخی در جامعه افتاد و سبب آسیب های جدی برای کشور شد.

مدیر دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه، بر حضور جدی روحانیت در مسائل انقلاب، برای جلوگیری از حضور غرب گراها در مسائل مهم مدیریتی و... و  دانش افزایی در میان طلاب و نظارت مدیران استانی بر این مسائل تأکید کرد.

وی اظهار داشت: اکثر مدیران دارای دغدغه انقلابی در انجام برنامه هستند و باید این تعامل برای انجام و برگزاری نشست های بصیرت افزایی بیشتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین نشست های بصیرت افزایی با حضور ۲۰۰ نفر از اساتید، تربیت ۵۰ استاد در بحث ولایت فقیه، اعزام به مدیریت استانی، پاسخگویی به ۳ هزار شبهه در مورد ولایت فقیه و جمع آوری آن، دانش افزایی و پژوهش در مورد مسائلی چون ۲۰۳۰، شاخصه های انقلاب و تدوین آن و آماده برای ارسال به مدیران استانی، توصیه به اساتید در مورد بیان و تبیین بحث ۲۲ بهمن و ایام الله دهه فجر به طلاب را  از برنامه های این دفتر برشمرد.

وی افزود: از افتخارات حوزه، فعال بودن ۲۰ هزار طلاب جهادی در مدیریت استانی، راه اندازی ۱۰ کمیته تخصصی در مورد بحث کرونا، راه اندازی کمیته علمی و تدوین ۱۲ کتاب در مورد کرونا و شرایط موجود آن، و.... است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha