شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید قاسم سلیمانی

حجت الاسلام حسینی، مدیر بنیاد فرهنگی امامت یزد از برگزاری مسابقه بین‌المللی کتابخوانی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی، مدیر بنیاد فرهنگی امامت یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از برگزاری مسابقه کتابخوانی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت بین‌المللی خبر داد و گفت: این مسابقه در راستای تبیین، نشر و دفاع از شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه به صورت استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود، اضافه کرد: در برگزاری این مسابقه حوزه‌های علمیه خواهران و برداران، سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعة المصطفی العالمیه، کنگره بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی، بسیج طلاب کشور و نهاده‌های مرتبط مشارکت دارند.

حسینی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت مجازی و ثبت نام در سایت http://n۳۱۳.ir/ انجام می‌گیرد، ادامه داد: ثبت برای شرکت در این مسابقه از ابتدای بهمن‌ماه امسال تا ۱۹ فروردین‌ماه سال آینده، ۲۰ فروردین‌ماه سال آینده زمان برگزاری آزمون و روز ۲۷ فروردین هم قرعه‌کشی خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت یزد به جوایز این مسابقه اشاره کرد و گفت: نفر اول یک عدد سکه تمام بهار آزادی، نفر دوم یک عدد نیم‌سکه، نفر سوم یک عدد ربع‌سکه، ۵ سفر به سوریه، ۱۰ سفر به کربلای معلی، ۱۴ سفر به مشهد مقدس و ده‌ها جوایز ارزنده دیگر به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه منبع مطالعه این مسابقه کتابخوانی، کتاب «شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی» به قلم حجت الاسلام علی شیرازی است افزود: فایل این کتاب به صورت رایگان در سایت http://n۳۱۳.ir/ قرار داده شده و علاقه‌مندان می‌توانند از این فایل استفاده کنند، همچنین اگر فردی تمایل به تهیه کتاب داشت می‌تواند با تخفیف بسیار خوب به صورت مستقیم از ناشر این کتاب تهیه کند.

مکتب-سلیمانی.jpg

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهنام IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    چه مسابقه ای هم شد!!! ازمون گرفتید جوایز رو بردید برا خودتون! هر جا هم پیگیر میشیم میگید کی بود چی بود اطلاع ندارم!نوش جان بهرحال !ولی اون دنیا خفتتون می کنم . شمایی که این اطلاعیه رو زدید هم بی تقصیر نیستی سرتو کردی تو برف