شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «در محضر شهیدان»

حوزه/ حجت الاسلام بارانی گفت: مطالعه سبک زندگی شهدا، عامل نجات انسان از فضاهای غلفت‌زا دنیاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی، در آیین رونمایی از کتاب «در محضر شهیدان» به قلم حجت الاسلام نظری، معاون تبلیغ و مهارت‌های تبلیغی مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ حوزه‌، به میزبانی دارالقرآن مهدی‌شهر، با اشاره به اینکه جشن را چه زمانی می گیرند و فلسفه برگزاری جشن چیست؟ اظهار داشت: زمانی که یک نوزاد متولد می شود، یا بعد از چند سال یک اسیری از جنگ آزاد می شود یا شادی به انسان می رسد، جشن می گیرند و برگزاری جشن وقتی است که یک نعمت بزرگی خدا به انسان می دهد و انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی به ایران و کشورهای منطقه است اما راه های نرفته زیادی را داریم که باید طی کنیم.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: خورشید درخشنده و تابناک انقلاب با عرفان امام راحل شکل گرفت و هنر امام راحل این بود که انسان تربیت کرد و این شهدا و جملاتی که در وصیت نامه آنان ثبت شده بود جهان بینی این جوانان انقلابی بود.

وی با بیان اینکه شهدای ما در آن زمان و با وجود سختی های قبل از انقلاب اما دین خود را حفظ کردند، افزود: اعتکاف و اربعین و موج اسلام گرایی در غرب بخشی از برکات برجسته انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بارانی با تاکید بر اینکه سبک زندگی شهدا باید مطالعه شود تا در این فضای غفلت زای دنیا گم نشویم، خاطرنشان کرد: مطالعه سبک زندگی شهدا، عامل نجات انسان از فضاهای غلفت‌زا دنیاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha