جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با خانواده شهید

حوزه / نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در سفر به شهرستان بویین زهرا با خانواده های شهید احمد نصرالهی در بویین زهرا و خانواده  شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو در روستای رحیم آباد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر شنبه در سفر به شهرستان بویین زهرا و دیدار با خانواد ه شهیدان جامکلو وشهید نصرالهی گفت: موفقیت‌های امروز اسلام ثمره فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا است که دل بستگی‌هایشان را کنار گذاشتند و برای اعتلای دین و نظام اسلامی وارد میدان مبارزه با دشمن شدند و در نهایت به شهادت رسیدند.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم امروز کشور امنیت بالایی دارد و باید قدردان خون شهدا و خانواده های آنان باشیم.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد:  صبوری و فداکاری خانواده‌های شهدا باعث شد تا صفوف مقاومت و ایمان در مقابل جبهه کفر، نفاق، تجاوز و استکبار محکم‌تر شود.

وی با بیان اینکه ان شاء‌الله شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر و ظهور منجی عالم بشریت (عج) باشیم، عنوان کرد: همه به شهدا و خانواده‌های آنان افتخار می‌کنیم و فراموش نمی‌کنیم که امنیت امروز مدیون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha