جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا نوري

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: تلاش‌های کارکنان حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی در مدیریت و کنترل موج سوم کرونا بسیار مؤثر بود و امیدواریم با همکاری مردم از ایجاد موج چهارم نیز جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در نشست هم‌اندیشی «جوان باوری و امید به آینده در گام دوم انقلاب اسلامی» که با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای هیئت‌رئیسه و هیئت علمی به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات کادر بهداشت و درمان استان در مقابله با کرونا اظهار کرد: تلاش‌های کارکنان حوزه بهداشت و درمان در مدیریت و کنترل موج سوم کرونا بسیار مؤثر بوده و امیدواریم با همکاری مردم از ایجاد موج چهارم نیز جلوگیری شود.

وی با اشاره به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: این طرح که با همکاری بهداشت و درمان، بسیج، گروه‌های جهادی و هلال‌احمر اجرا شد در کاهش آمار مرگ‌ومیر کرونا بسیار تأثیرگذار بود که از تلاش‌های این عزیزان نیز تشکر می‌کنیم.

امام‌جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشور ما در حوزه پزشکی، کنترل بیماری کرونا و ساخت واکسن موفق عمل کرده، در حالی که بسیاری از کشورهای مدعی به‌ویژه آمریکا هنوز نتوانسته این بیماری را کنترل کند و در دنیا نیز بیشترین آمار مرگ‌ومیر کرونا را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری همچنین به نقش جوانان در پیروزی انقلاب و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بارها در بیانیه گام دوم بر اعتماد به جوانان تأکید کرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب در این بیانیه ۴۱ بار واژه جوانان را به کار برده‌اند.

وی افزود: این میزان اهتمام نشان می‌دهد مقام معظم رهبری به جوان اعتقاد بسیاری زیادی دارند، البته این به معنای پیرزدایی نیست، بلکه جوان به دلیل انرژی بیشتر، ریسک‌پذیری بالاتر و روحیه جهادی می‌تواند در کنار تجربه مدیران سابق منشأ تحولات و پیشرفت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: در بیش از چهار دهه گذشته نیز بیشتر کارهای انقلاب و نظام را جوانان انجام داده‌اند، انقلاب را جوانان انجام دادند، در دفاع مقدس جوانان نقش‌آفرینی کردند و پس از آن نیز کارهای انقلاب و نظام اسلامی را جوانان انجام دادند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اکنون و در گام دوم انقلاب هم باید جوانان میدان‌دار بوده و با روحیه انقلابی و جهادها کارها را به‌پیش برند.

گفتنی است، پس از این نشست حجت الاسلام والمسلمین نوری به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، از بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد بازدید کرد و به کادر درمانی این مجموعه خداقوت گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha