پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضا نوری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در واکنش به «آیت‌الله» خواندن او از سوی برخی مسئولان استانی، گفت: من «آیت‌الله» نیستم، لطفاً بنده را با این لقب نام نبرید، زیرا القابی مانند آیت‌الله، مستلزم برخورداری از ویژگی‌های علمی و عملی خاص است که این حقیر از آن‌ها برخوردار نیستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های دانش‌آموزی استان در واکنش به آیت‌الله خطاب شدن از سوی مجری و برخی مسئولان حاضر در نشست، اظهار کرد: من «آیت‌الله» نیستم و بنده را با این لقب خطاب نکنید.

وی افزود: در حوزه علمیه درجه‌بندی‌های مختلفی نظیر حجت‌الاسلام والمسلمین، آیت‌الله، آیت‌الله‌العظمی و ... داریم، آیت‌الله به کسی می‌گویند که مجتهد بوده و حداقل از دو نفر از مجتهدین اجازه اجتهاد داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: شما با آیت‌الله خطاب کردن، بدون دلیل این حقیر را یک درجه بالا بردید، مانند اینکه به کسی دکتر بگویید درحالی‌که هنوز فوق‌لیسانس است!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    2 0
    احسنت احسنت احسنت
  • جوان متولد 1366 ضدانقلاب توبه کرده DE ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    0 0
    درود بر شما.امیدوارم توبه من قبول بشه. من طهارت قلبی ندارم ولی من در خواب خودم، بهشت و جهنم رو دیدم و دیدم که شما مومنان به بهشت رفتید و بدها به جهنم رفتند و من هم سرپا در حالت سختی در لبه جهنم، حساب اعمال ننگین و گناهان بزرگ خودم رو پس میدادم. حالا میخوام به حقیقت اقرار کنم. . شما مومنان واقعی ( چه لباس بپوشید چه نپوشید چه طلبه علوم دینی باشید و چه کارگر و کشاورز و عامی ) شما بعد از پیامبر و اهل بیت و امامان و پیامبران، آیت الله های واقعی و حقیقی خدا روی زمین هستید. اما بعضیهای دیگر نیستند. و لباسی که متعلق به مومنان واقعی هست رو پوشیدند و راهزن دین مردم شده اند. ما مردم هرچه داریم از شما مومنان واقعی داریم. خصوصا خود امام خمینی و رهبری که امروز عصاره شما و چکیده شما مومنان برای نسل امروز هستند. شما امروز امید خدا در روی زمین برای نسل امروز و برای نجات دادن بشریت امروزی و فرارساندن روز ظهور منجی موعود(عج) هستید. شما مومنان واقعی و شهیدان شما همگی با خدا هستید و قدرتمند هستید و پیروز و موفق خواهید شد و کاری خواهید کرد که روز ظهور فرا خواهد رسید. ممنونم.
  • روح الله IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 0
    احسنت
  • علیمحمدی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    درود بر این دوست سابقمان