شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار مسئولان مختلف با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بر بسط فعالیت‌های ستاد مردمی توسعه استان به مناطق حاشیه‌ای شهرها تأکید کرد و گفت: تحول در حاشیه شهر و عدالت در خدمات‌رسانی از ملزومات اساسی برای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با اعضای ستاد مردمی توسعه استان، با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام نیروها و دست‌اندرکاران برای توسعه بخش‌های مختلف استان، اظهار کرد: اختلاف علایق و سلایق امری طبیعی بوده و وحدت هم به معنای از بین رفتن این اختلاف دیدگاه‌ها نیست، بلکه به معنای حرکت منسجم در مسیر توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: در زمینهٔ موضوعات حزبی و جناحی، احزاب مختلفی وجود دارند که فعالیت می‌کنند، ازاین‌رو نباید دنبال ادغام احزاب باشیم، بلکه لازم است به دنبال ایجاد وحدت رویه در بین احزاب مختلف باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که اگر احزاب با هم اختلاف دیدگاه دارند، اختلافات خود را منطقی و مؤدبانه مطرح کرده و کار به تخریب و توهین نکشد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: اگر تمام گروه‌ها و جناح‌ها و احزابی که دل درگرو نظام و انقلاب و مردم و دین دارند، وحدت رویه یافته و در عین اختلاف نگاه سیاسی، در مسیر اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب و مردم با یکدیگر متحد شوند بدون شک نتیجه و عایدی بهتری خواهند داشت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود بر بسط فعالیت‌های ستاد مردمی توسعه استان به مناطق حاشیه‌ای شهرها تأکید کرد و گفت: تحول در حاشیه شهر و عدالت در خدمات‌رسانی از ملزومات اساسی برای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی است.

 وی خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت‌های حاشیه شهر تکمیل شده و پیشرفت، عدالت گونه باشد در آن صورت بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه مرتفع می‌شود، ازاین‌رو انتظار می‌رود ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی پیگیر تحول در حاشیه شهرها هم باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: البته در مناطق حاشیه شهرها کارها و اقداماتی از قبیل ایجاد پارک، بازگشایی مسیرها و ... انجام گرفته است، اما کافی نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه بر فعالیت ستاد مردمی توسعه استان برای رفع آسیب‌های فرهنگی نیز توصیه کرد و گفت: ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی فقط به فکر توسعه مادی نباشد، بلکه آسیب‌های فرهنگی را نیز شناسایی کرده و در راستای رفع آن‌ها گام بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha