جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / در مراسمی از مسئول سابق گروه جهادی حوزه علمیه قزوین تقدیر و حجت الاسلام علی اکبری به عنوان دبیر مجمع گروه های جهادی حوزه استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین، از زحمات حجت الاسلام رضایی، مسئول سابق گروه جهادی تقدیر و حجت الاسلام علی اکبری را به عنوان دبیر جدید مجمع گروه های جهادی حوزه علمیه استان معرفی کرد

وی اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا، حجت الاسلام رضایی به همراه جمعی از طلاب فعال و مخلص حوزه علمیه قزوین توانستند فعالیت ها و خدمات قابل توجهی در راستای مبارزه با این ویروس ارائه کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به انتخاب حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری به عنوان دبیر مجمع گروه های جهادی حوزه علمیه قزوین اشاره و بیان کرد: حجت الاسلام علی اکبری از روحانیون فعال، خوش فکر در عرصه های مختلف است و در ایام سخت مبارزه با بیماری کرونا به همراه جمعی از طلاب حضوری فعالیت های خوبی داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: تشکیل گروه های جهادی در مدارس علمیه، احساس مسئولیت را در طلاب تقویت می کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خوشبختانه در یک سال اخیر طلاب و اساتید جهادی حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با کرونا فعالیت های تاثیرگذاری انجام داده اند.

وی ادامه داد: تمام فعالیت‌های انجام شده در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است، از این رو طلاب داوطلب بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی فعالیت در حوزه‌های مختلف را وظیفه اخلاقی و دینی خود می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: طلابی که با احساس مسئولیت در فعالیت های جهادی و انقلابی حضور پرثمری دارند، باید مورد حمایت و تشویق قرار گیرند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha