پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار معاون پژوهشی حوزه علمیه خراسان با حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسین کندری گفت: برای جلوگیری از اعمال سلیقه ها می بایست قوانین را به طور متقن و با جزئیات لازم مورد نگارش قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین کندری صبح امروز در جلسه با اعضای کمیسیون مراکز پژوهشی حوزوی، گفت: حوزه های علمیه خراسان و قم هرچه بتوانند در مسیر یکسان سازی قوانین قدم های بیشتری بردارند قطعاً توفیقات بیشتری نیز برایشان حاصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: علم نه به شهر خاصی تعلق دارد و نه مخصوص جنسیت یا قشر خاصی است؛ باید در تولید علم در مراکز مختلف حوزوی سعی بر وحدت رویه داشته باشیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان عنوان داشت: برای جلوگیری از اعمال سلیقه ها می بایست قوانین را به طور متقن و با جزئیات لازم مورد نگارش قرار داد.

وی گفت: امیدواریم قانونی که در راستای اجرای ماده واحده ابلاغ شده از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه خراسان نوشته می شود، قانونی باشد که هم مورد تأیید شورای عالی حوزه خراسان قرار گیرد و هم با قوانین حوزه علمیه قم مطابقت و هماهنگی لازم را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کندری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در سطح جامعه اسلامی و در عرصه بین المللی به همراه حوزه علمیه قم حرکت علمی بزرگی را رقم بزنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha