چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازار کرونا خوزستان

حوزه/ مسئول ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، گفت: در حالی مردم خوزستان با موج جدید و خطرناک کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند که علیرغم تأکید بر تعطیلی استان خوزستان، اما همچنان رییس جمهور با این موضوع مخالفت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسئول ستاد مدیریت بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی شورای نهادهای حوزوی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به وضعیت بحرانی استان، اظهارداشت: متأسفانه موج چهارم شیوع کویید ۱۹ در خوزستان فراگیر شد و هم‌اکنون ۱۱ شهر این استان را به حالت قرمز و بحرانی درآورده است.

وی تصریح کرد: کادر درمان و پزشکی، جهادگران مستقر در بیمارستان‌ها، بیماران و عموم مردم استان، در حالی با این موج جدید و خطرناک دست‌وپنجه نرم می‌کنند که علیرغم تأکید بر تعطیلی استان خوزستان، اما همچنان رییس جمهور با این موضوع مخالفت می‌کند.

حجت‌الاسلام پشم فروش، با بیان اینکه وضعیت بازارهای شهر اصلاً مناسب نیست، گفت: طی بررسی‌های مستمر انجام شده، باید به اطلاع برسانیم که متأسفانه وضعیت بازارهای و خیابان‌های پرتردد شهر، اصلاً مناسب نیست و اگر تعطیلی سراسری اعمال نشود، متأسفانه شاهد بحرانی فراگیر در کشور خواهیم بود.

مسئول ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، با تأکید بر اینکه مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز نیز اصلاً وضعیت مناسبی ندارند، گفت: دستگاه‌های مربوطه باید با همه توان بر تعطیلی بازارچه‌های محلی نظارت کنند.

وی گفت: بازارچه مناطقی همچون کیان، زینب، آخر اسفالت، یوسفی و... وضعیت به‌شدت اسفناکی دارند. در این بازارچه‌ها مردم مسائل بهداشتی را رعایت نکرده و لازم است سریعاً بسته شوند.

حجت‌الاسلام پشم فروش، در پایان گفت: امید است با تعطیلی دوهفته‌ای خوزستان، روند ابتلای مردم به ویروس کرونا نزولی شود و با همراهی مردم، از این مرحله نیز عبور کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha