جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور صبح یکشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۹ در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران آغاز شد.

معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدیریت های استانی و مدارس علمیه سراسر کشور به صورت برخط در این نشست حضور داشتند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خوهران به سخنرانی پرداخت و گفت: حوزه های علمیه خواهران با مجموعه ارزشمندی از نیروها در سراسر کشور شکل گرفته و می رود تا فرصت های مناسب را برای خواهران در سطح کشور و بین الملل فراهم کند.

وی افزود: یکی از اصول بسیار مهم در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران این است که فرصت برنامه نگاری، برنامه نویسی و اجرای برنامه ها را فراهم کند تا طلاب بتوانند با موفقیت به اهداف خود برسند.

نشست معاونان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور طی ۲ روز برگزار خواهد شد که قرار است بعد از نشست مشترک هر یک از معاونت ها به همراه معاونان استانی و مدارس نشست های تخصصی را داشته باشند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نشست تخصصی که ۱۰ و ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ در اتاق جلسات شماره یک مرکز مدیریت برگزار می شود به همراه معاونان سطح کشور «برنامه های اداره کل تهذیبی تربیتی، اداره کل فرهنگی تربیتی، اداره کل امور تبلیغی و اداره کل دانش آموختگان» را بررسی خواهد کرد.

معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز طبق همین برنامه، کمیسیون های تخصصی پذیرش، اساتید و امور آموزشی را با حضور معاونان آموزش مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در سالن شهید سلیمانی برگزار می کند.

در سالن جلسات شماره ۲ ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز معاونت پژوهش این مرکز به همراه معاونان پژوهش در مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور کمیسیون های پژوهشی را برگزار و نقش معاونان پژوهشی مدیریت های استانی در تحقق فعالیت های پژوهشی ۱۴۰۰ را با توجه به استانداردسازی و فرآیندنگاری بررسی می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha