شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ نشست مدیران استانی، مسئولان ساماندهی و معاونان مالی حوزه های علمیه خواهران به مدت ۲ روز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست مدیران استانی، مسئولان ساماندهی و معاونان مالی حوزه های علمیه خواهران ۱۶ و ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۹ در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قم برگزار می شود.

این نشست ساعت ۸ روز شنبه ۱۶ اسفندماه جاری آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ بعدازظهر ادامه خواهد داشت و بخش بعدی برنامه نیز روز یکشنبه ۷:۳۰ صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه خواهد داشت.

در ابتدای نشست روز یکشنبه بعد از قرائت قرآن کریم حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران به سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه مرکز برنامه ریزی و نظارت و معاونت پژوهش برنامه ۵ ساله خود را ارائه خواهند داد و اداره کل روابط عمومی و بین الملل نیز گزارشی از برنامه پذیرش سال تحصیلی جدید ارائه می دهد.

در نوبت عصر این نشست نیز، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، معاونت فرهنگی و معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران در مورد برنامه ۵ ساله خود ارائه گزارش خواهند داشت.

در روز دوم نشست که دوشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار می شود معاونت امور حوزه ها در مورد برنامه ۵ ساله ارائه گزارش خواهد داشت و مرکز برنامه ریزی و نظارت نیز برشی از برنامه های ۱۴۰۰ را ارائه خواهد داد.

جلسه هم اندیشی مدیران استانی یکی دیگر از آیتم های این برنامه است و در بخش پایانی نشست نیز مدیر حوزه های علمیه خواهران سخنرانی خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha