چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
image.png

حوزه/ بسیج ظرفیت های بزرگی دارد که همیشه در همه بحران ها و حوادث پیشگام بوده و نمونه های آن در طول انقلاب اسلامی و سال های اخیر در دفاع از حریم ولایت، در سیل و بحران های به وجود آمده در کشور و... قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام کریمی در نشستی با مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز همدردی در رابطه با حادثه زلزله سی سخت بیان کرد: پایگاه بسیج شهدای روحانی چند سالی است که کار خود را آغاز نموده و تا کنون فعالیت های بسیار ارزنده ای در سطح کشور داشته که از جمله آنها می توان به  احیاء منشور روحانیت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در  اسفندماه  جاری در سطح کشور اشاره نمود.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با بیان این که اعضای این پایگاه همگی از کارمندان مرکز مدیریت حوزه های علمیه می باشند افزود: پایگاه بسیج شهدای روحانی آمادگی دارد تا همکاری‌ های لازم را با بسیج طلاب آن استان در سطوح مختلف داشته باشد.

وی بیان داشت: بسیج ظرفیت های بزرگی دارد که همیشه در همه بحران ها و حوادث پیشگام بوده و نمونه های آن در طول انقلاب اسلامی و سال های اخیر در دفاع از حریم ولایت، در پاسداری از انقلاب و مقابله با دشمنان، در سیل و بحران های به وجود آمده در کشور و... قابل مشاهده است.

 رفع مشکلات مردم نیازمند فعالیت های جهادی است

در ادامه این نشست، حجت الاسلام علیزاده، مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به معرفی فعالیت های سازمان بسیج استان  و خدماتی که به طلاب  در چارچوب فعالیت های بسیج داده می شود پرداخت و بیان داشت:  هرگز خود را محدود به فعالیت های سیستماتیک نکرده و به صورت جهادی و خارج از فعالیت های اداری نیز با سر کشی به طلاب استان، در صدد رفع مشکلات ایشان بوده و هستیم.

علیزاده در رابطه با حادثه زلزله سی سخت بیان کرد: اگرچه در این زلزله تلفات جانی نداشته ایم و مردم به موقع منازل خود را ترک نموده اند که البته جای شکرگزاری دارد، اما در این حادثه تقریبا اکثر منازل مردم شهر سی سخت دچار آسیب های جدی شده و دیگر قابل سکونت نیست و نیاز به بازسازی مجدد دارد.

مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم شهر سی سخت انسانهایی با فرهنگ، تحصیل کرده و اهل علم هستند که مناعت طبع ایشان اجازه نمی دهد تا خیلی از مشکلات موجود را حتی به زبان بیاورند یا درخواستی در زمینه بسته های معیشتی و... داشته باشند، اما وظیفه همه ماست که آنچه در توان داریم را برای همراهی و کمک به ایشان انجام داده و از هیچ چیزی دریغ ننمائیم.

وی افزود: در حال حاضر مشکل اساسی مردم، هوای بسیار سرد منطقه و منازل غیر قابل سکونت می باشد که انتظار می رود مسئولان امر در رابطه با تهیه لوازم گرمایشی و بازسازی منازل مردم با تخصیص بودجه، وام های بلاعوض و بدون سود و در اختیار قرار دادن مصالح ساختمانی و... بیشترین توجه را داشته باشند؛ اینکه فلان مسئول با چند بسته معیشتی یا... بیاید در منطقه و چندتا عکس بگیرد و بعد هم برود اصلا قابل قبول نیست و موجب بی احترامی به مردم است و نباید عزت مردم شکسته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha