سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/دیدار هیئت مدیره بانک قرض الحسنه رسالت با آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ همگان به ویژه دولتمردان و مسئولین باید کمک کنند تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند چرا که اگر مردم رضایت داشته باشند خدای متعال نیز رضایت خواهد داشت و گزارش ارائه شده از فعالیت های صورت گرفته توسط بانک رسالت واقعا مایه خرسندی و خوشحالی است که اینچنین به مردم خدمت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار دکتر رضا باقری رنجبر  که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه"مَن جَاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا ۖ وَمَن جَاءَ بِالسَّیِّئَةِ فَلَا یُجْزَیٰ إِلَّا مِثْلَهَا وَهُمْ لَا یُظْلَمُونَ" گفتند: طبق این آیه شریفه اگر انسان کار خوبی انجام دهد خدای متعال ده برابر به او پاداش می دهد.

معظم له خاطر نشان ساختند: همگان به ویژه دولتمردان و مسئولین باید کمک کنند تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند چرا که اگر مردم رضایت داشته باشند خدای متعال نیز رضایت خواهد داشت و گزارش ارائه شده از فعالیت های صورت گرفته توسط بانک رسالت واقعا مایه خرسندی و خوشحالی است که اینچنین به مردم خدمت می کند.

ایشان تاکید کردند: امروز مردم دادشان از وضعیت معیشت بلند شده است و ما نیز مکرر به مسئولین ذی ربط تذکرات لازم را داده ایم ولی گوش شنوایی وجود ندارد متاسفانه.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه نفرین کردن دولت کار صحیحی نیست خاطر نشان ساختند: همه باید به دولت کمک کنند، بلکه بتواند به این مردم خدمت کند، ولی نفرین کردن دولت فایده ای ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha