دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانم علاسوند

عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: مرحومه داوودی تربیت شده مکتب انقلاب بود و در همان ابتدا بین خود و خدا را اصلاح کرد و خداوند نیز بین او و دیگران را اصلاح کرد و این عنایت خداوند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فریبا علاسوند در مراسم بزرگداشت بانوی اخلاص و ایثار، چهره ماندگار حوزه های علمیه خواهران، مرحومه فریده داوودی که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، ضمن اشاره به تربیت این بانوی فاضل در مکتب انقلاب اسلامی اظهار داشت: فضای حوزه علمیه باید اندیشه سازی کند و به گونه ای باشد که بتواند بانوان نخبه تربیت کرده و امکان رسیدن به قله رشد را داشته باشند و بخشی از این به عهده ساختار است و حوزه و حاکمیت در این باره  وظیفه دارند.

عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران افزود: دکترین انقلاب اسلامی هدف تربیت بانوان در تراز انقلاب اسلامی را دنبال می کرد و درپی تربیت زنان سنتی و تربیت زنان مدرن نبود. مرحومه داوودی نیز در چنین اندیشه ای پرورش یافته بود.
وی افزود: یک سال رنج جانکاهی را کشیدم تا مطالب این کتاب را جمع آوری کنم. این کتاب دربردارنده دریایی از درس مدیریت و اخلاق است. نبودشان غم بزرگی برایم شد کسی که ۳۷ سال او را از نزدیک می شناختم.
وی تصریح کرد: مرحومه داوودی از نظر اجتماعی بسیار کوشا و مسئولیت پذیر و در عین حال بسیار مدیر و مهربان بود. و هیچ خلأ شخصیتی در او راه نداشت.
وی ابراز داشت: مرحوم داوودی قبل از اینکه مدیریتی را به عهده گیرند، مدیر منابع انسانی در حوزه بودند و همواره سعی می کردند دیگران را ارتقا بخشند و دست تک تک افراد را می گرفتند.
علاسوند اظهار کرد: ایشان تربیت شده در مکتب انقلاب بود و در همان ابتدا بین خود و خدا را اصلاح کرد و خداوند نیز بین او و دیگران را اصلاح کرد و این عنایت خداوندی بود.
وی با بیان این که ایشان همه این ویژگی ها را باهم داشتند، افزود: مرحومه داوودی در طول ۲۰ سال، طول و عرضشان بزرگ شد و ولی ایشان  همان شخصیت بودند و تقرب به خدا داشت و این همواره بیشتر  شد.
عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد: مدیری که در این موقعیت قرار داشت استاد شد و مدیریت منابع را در دست گرفت.
وی ابراز کرد: حیف که چنین انسانی از میهنمان رفتند و ما خلأ نبودشان در زندگی مان  حس می کنیم.

313/61پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha