پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شبکه نمایش خانگی

حوزه/ یک بازیگر تلویزیون گفت: کم توجهی برخی سریال ها و محصولات شبکه نمایش خانگی به موضوع سبک زندگی ایرانی – اسلامی، حقیقتاً تأسف آور است.

روژین غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: با توجه به این که امروزه بازیگران سینما و تلویزیون – خواه ناخواه- به الگوی بسیاری از جوانان و خانواده ها تبدیل شده اند، لذا باید در نوع رفتار و سبک زندگی خود به گونه ای عمل کنند که شایسته جامعه اسلامی ما باشد.

وی افزود: از سوی دیگر محصولات تولید شده و به نمایش درآمده در تلویزیون، سینما و نیز شبکه نمایش خانگی و پلتفرم های داخلی باید مروج و مقوم سبک زندگی ایرانی- اسلامی باشد نه این که خدای ناکرده در مسیر عکس آن عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی پوشش ها و رفتارها در برخی سریال های شبکه نمایش خانگی و نیز فیلم های سینمایی، زیبنده جامعه ما نیست، چه آن که به هر حال مباحث دینی و اخلاقی در جامعه ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نباید در قاب هنر و رسانه به آن ها بی توجهی و یا کم توجهی کرد.

غلامی همچنین بیان داشت: از سوی دیگر صداوسیما به جهت مشکلات مالی آن طور که باید و شاید از جریان تولید آثار قوی و تأثیرگذار حمایت نمی کند و این در حالی است که به هر حال نباید از یاد ببریم که مخاطب امروز سینما و تلویزیون انتظار دارد که آثار قوی و جذاب و همچنین پرمحتوا ببیند و اگر نتواند نیاز فرهنگی خود را در این قالب ها تأمین کند به سراغ رسانه ها و بسترهای دیگر می رود که طبعاً محتوای نمایش درآمده در آن ها با فرهنگ و آموزه های اسلامی ما تطابق چندانی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha