جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره مقدماتی توانمندسازی پاسخگویی به سؤالات اعتقادی

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره مقدماتی «توانمندسازی پاسخگویی به سؤالات اعتقادی» برای طلاب خواهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی اظهار داشت: به همت اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران و با همکاری مؤسسه نوای توحید دوره مقدماتی «توانمندسازی پاسخگویی به سؤالات اعتقادی» برای طلاب خواهر با هدف تبیین روزآمد اندیشه دینی برگزار می شود.

وی افزود: از جمله بخش های این دوره می توان به «مهارت های ارتباط مؤثر در پاسخگویی اعتقادی»، «تفکر انتقادی و شناخت مغالطات در حوزه اعتقادات» و «مهارت های ارائه پاسخ مطلوب» اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ عنوان کرد و ادامه داد: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به لینک http://poll.whc.ir/۸۱۲۸۵۳ مراجعه کنند.

وی، ارتقای سطح علمی و مهارتی طلاب، بکارگیری افراد توانمند در مجموعه های مرتبط و اعطای گواهینامه به قبول شدگان را برخی از مزایای شرکت در دوره برشمرد.

خانم جلالی با بیان این که هزینه ثبت نام در دوره «توانمندسازی پاسخگویی به سؤالات اعتقادی» ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است، گفت: این دوره در ۶۹ ساعت آموزشی به صورت حضوری برای مبلغان خواهر قمی و به صورت مجازی ویژه مبلغان سراسر کشور در عصر چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۲۵۳۲۱۴۴۴۲۷ تماس برقرار کنند.

دوره مقدماتی توانمندسازی پاسخگویی  خواهران به سؤالات اعتقادی برگزار می شود
عنوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha