جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم میرجعفری

حوزه/ رئیس اداره رصد و امداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران از اجرای فاز اول طرح «سنجش نگرش طلاب نسبت به مسائل سیاسی ـ اجتماعی» در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم زاهره سادات میرجعفری اظهار داشت: به همت اداره رصد و امداد فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران فاز اول طرح «سنجش نگرش طلاب نسبت به مسائل سیاسی ـ اجتماعی» در سطح  شهر  قم انجام شد.

وی افزود: پس از انجام مطالعات نظری، پیرامون ضرورت و اهمیت انجام پژوهش «سنجش نگرش طلاب نسبت به مسائل سیاسی ـ اجتماعی»، پرسشنامه کمی آن زیر نظر اساتید مجرب این حوزه تدوین شد.

رئیس اداره رصد و امداد فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که این پژوهش میدانی با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم اجرا شد، ادامه داد: در این طرح ۴۰۰ طلبه در حال تحصیل به صورت تصادفی مورد مصاحبه قرار گرفتند و داده های حاصل از پرسشنامه پس از کدگذاری مورد تحلیل قرار گرفت.

وی هدف از انجام این پژوهش را  بررسی وضعیت سیاسی اجتماعی طلاب در حال تحصیل برای برنامه ریزی منسجم‌تر و دقیق‌تر مدیران و سیاستگذاران عنوان کرد و گفت: نتایج تحلیل این یافته ها بزودی در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.

خانم میرجعفری خاطرنشان کرد: فاز دوم این کار بصورت کیفی در سطح استانها و مدارس سراسر کشور انجام خواهد گرفت که  فرم مصاحبه کیفی آن برای مدیران مدارس علمیه خواهران ارسال شده و پس از جمع آوری فرم ها نتایج تحلیلی آن اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha