سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دوره مجازی جریان شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی

حوزه/ دوره مجازی جریان شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی به همت پژوهشکده زن و خانواده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  پژوهشکده زن و خانواده با هدف آشنایی پژوهشگران حوزه زن و خانواده با جریان ها و تحولات مهم این عرصه در سال های پس از انقلاب تاکنون(۱۳۹۷-۱۳۵۷)، اقدام به برگزاری دوره مجازی آفلاین با موضوع «جریان شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی» می کند.

سرفصل های این دوره شامل «جریان شناسی فعالان زن»، «تحولات حجاب»، «روشنفکری دینی و مسئله زنان»، «تحصیلات عالیه زنان»، «رشته مطالعات زنان»، «تحولات جنسی»، «اشتغال بانوان»، «تحولات قوانین خانواده»، «تحلیل کلی تحولات» و «حدس هایی درباره آینده» است.

پریمی، مسئول آموزش پژوهشکده زن و خانواده با اعلام این خبر و با بیان این که یکی از فعالیت های مهمی که جریان های فمینیستی انجام داده اند، روایتگری انقلاب و جریان زنان بعد از انقلاب و حتی مشروطه  است، گفت: این روایت و جریان شناسی چنان است که منجر به بازسازی فمینیستی تاریخ می شود؛ در نقطه مقابل ما با خلأ روایت گری در بین نیروهای انقلابی و متدین به خصوص در زمینه جریان های زنان و تحولات زنان و خانواده پس از انقلاب اسلامی مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: شیوه برگزاری دوره «جریان شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی» به صورت مجازی(آفلاین) و زیرنظر حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد، رئیس پژوهشکده زن و خانواده است و به شرکت کنندگان، گواهی معتبر از سوی پژوهشکده اعطاء خواهد شد.

مسئول آموزش پژوهشکده زن و خانواده افزود: مخاطبین دوره، اساتید رشته های مطالعات زنان، حقوق، روانشناسی و تاریخ انقلاب اسلامی، طلاب و دانشجویان رشته مطالعات (اسلامی) زنان و رشته های مرتبط، مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، پژوهشگران و فعالان مطالعات زن و خانواده و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ با مراجعه آدرس های اینترنتی http://event.wrc.ir و http://wrc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha