شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اخلاق کاربردی

حوزه/ نخستین جلسه دوره تخصصی آنلاین «اخلاق کاربردی ویژه طلاب استعداد برتر» حوزه های علمیه خواهران مصادف با سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،خانم زینب کبیری از برگزاری نخستین جلسه دوره تخصصی آنلاین «اخلاق کاربردی ویژه طلاب استعداد برتر» حوزه های علمیه خواهران خبر داد و گفت: این دوره پنجشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ مصادف با سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار شد.

وی افزود: این دوره به همت اداره ارتقاء و توانمندسازی نخبگان و استعدادهای برتر و با همکاری اداره تربیت اخلاقی و سبک زندگی اسلامی معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران برنامه ریزی شده و قرار است این دوره در سال آینده به صورت تلفیقی از آنلاین ـ آف لاین اجرایی شود.

رئیس اداره ارتقا و توانمندسازی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: در اولین جلسه آنلاین این دوره که ۴۰ نفر از طلاب استعداد برتر خواهر از سراسر کشور شرکت کردند.

وی برخی از مهم ترین مباحث این دوره را شامل بررسی فضائل اخلاقی مورد انتظار از نخبگان و استعدادهای برتر و همچنین آسیب های مرتبط با این قشر در عرصه های فردی، خانوادگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: این دوره پنجشنبه ها ساعت ۸ تا ۹ برگزار می شود و شرکت تمامی طلاب استعداد برتر مورد انتظار است.

خانم کبیری خاطرنشان کرد:  استاد آذربایجانی در اولین جلسه آنلاین این دوره به تفاوت اخلاق کاربردی، فلسفه اخلاق، اخلاق اسلامی و تربیت اخلاقی پرداخت و ضمن تبیین ضرورت و اهمیت مباحث اخلاقی مرتبط با طلاب استعداد برتر، مفاهیم مرتبط را تشریح و روش پژوهش و تحقیق در این شاخه از علم اخلاق را تشریح کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha