پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بر ضرورت زمینه سازی زمینه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین گفت: با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار حائز اهمیت است و ان‌شاءالله تلاش کنیم تا این انتخابات نیز با حضور حداکثری اقشار جامعه برگزار شود، چرا که حضور پرشور و حداکثری بر عزت و اقتدار ایران خواهد افزود.

 وی در ادامه با تقدیر از فعالان عرصه مواسات تصریح کرد: در عرصه مواسات لازم است یک مسجد در هر محله‌ای که دارای چند مسجد است به عنوان مسجد جامع در عرصه مواسات محور قرار گیرد. این طرح در قزوین اجرایی شد و نتایج ملموسی به همراه داشت. در این طرح امام جماعت هدایت و رهبری کار را برعهده دارد و مساجد نیز محور مکانی قرار می‌گیرند.

زمینه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: مقصد و محتوای رسالت ائمه جمعه صرفاً به سخت‌افزار نمازهای جمعی محدود نمی‌شود و لازم است علاوه بر فراهم کردن زیرساخت‌های سخت‌افزاری، به نرم‌افزار کار نیز توجه ویژه شود تا به مقصد نهایی آرمان دینی دست یابیم.

امام جمعه قزوین ایام عید نوروز را تبریک گفت و افزود: در ایام عید مراقب رفت و آمدها باشیم تا شاهد گسترش بیشتر بیماری کرونا نباشیم و بتوانیم این مشکل را مدیریت کنیم.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین  تصریح کرد: در هر شهری یک مسجد فعال در شبانه روز نیاز است تا مردم، مسافران و رهگذران بتوانند در هر ساعتی در آن نماز بخوانند و حتی اگر نیاز باشد در آن استراحت کنند و باید تلاش کنیم زمینه این مهم در طول سال فراهم شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha