جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ برگزاری نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در سال ۱۴۰۰

حوزه/ نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در سال جاری با حضور علما، فضلا، روحانیون فعال فرهنگی و مسئولان استانی در محل مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در سال جاری با حضور علما، فضلا، روحانیون فعال فرهنگی و مسئولان استانی در محل مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت‌الاسلام میرعلایی، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به ارائه گزارشی از اقدامات سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ قرارگاه و برنامه‌های سال جاری توسط کمیته‌های مختلف این قرارگاه پرداخت.

برگزاری نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در سال ۱۴۰۰

در ادامه مسئولان کمیته‌های مختلف همچون «کمیته سلامت»، «امور قرآنی»، «امور حوزوی»، «مرکز رسیدگی به امور مساجد»، «امربه‌معروف و نهی از منکر» و «کمیته فِرق ضاله» به تشریح فعالیت‌ها و رویکرد سال جاری پرداختند.

در ادامه آیت‌الله موسوی جزایری رئیس حوزه‌های علمیه استان و نماینده خبرگان رهبری و آقای سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان به ایراد سخن پرداختند و بر همراهی با این کمیته‌ها و ضرورت استمرار فعالیت آن‌ها تأکید شد.

برگزاری نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در سال ۱۴۰۰

در پایان نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن بیان نکات در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان، به تشریح رویکرد قرارگاه فرهنگی و سیاست‌های کلی آن پرداختند.

در نشست قرارگاه فرهنگی استان خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اهواز، آیات موسوی جزایری و حیدری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، استاندار، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) و فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (س) و مدیرکل اطلاعات استان حضور داشتند.

همچنین رئیس دادگستری خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حاضر بودند.

مهندس یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه نمایندگی خوزستان، فرماندار اهواز و جمعی از شخصیت‌های حوزه علمیه از شخصیت‌های حاضر در این نشست بودند.

برگزاری نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در سال ۱۴۰۰

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha