سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
برنامه مناسبتی

حوزه/مستندساز و تهیه کننده صدا و سیما گفت: وجود نگاه خلاقانه، لازمه ی توفیق برنامه های مناسبتی تلویزیون در جذب مخاطب به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام حسین نطنزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تأکید بر مطلب فوق اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که رسانه ملی در شرایط کنونی با آن مواجه است، ساخت برنامه ها با قیمت بالا و عوامل حرفه ای است و طبعاً در این وضعیت نامساعد اقتصادی، صدا و سیما از پس هزینه های کلان تولید هر برنامه ای برنمی آید و لذا برنامه های مشارکتی در دستور کار است.

وی افزود: خود ما در تدارک برنامه سحرگاهی "تسبیح سحر" که از شبکه استانی نور به روی آنتن می رود، مثل سال گذشته با اداره اوقاف در تولید این برنامه مشارکت کرده ایم و هر چند شب یک بار با هماهنگی های به عمل آمده برنامه از یکی از امامزادگان واجب التعظیم قم پخش زنده می شود.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قم همچنین گفت: بنده معتقدم چه مسئولان استانی و چه مدیران صدا و سیما باید به کسانی که می خواهند کار جدید توأم با نگاه خلاقانه تولید کنند، کمک نموده و حمایت های لازم را به عمل آورند تا در نهایت محصولی جذاب و پرمخاطب که حرف برای گفتن دارد، تولید شود.

وی بیان داشت: این در حالی است که متأسفانه برخی از مدیران، آن طور که باید و شاید نگاه رسانه ای و هنری ندارند و از این رو، گاه درک درستی هم از فضای رسانه و اقتضائات کار در آن ندارند و لذا این مسایل باعث می شود که کارها آن لطافت و زیبایی و جذابیت لازم را به همراه نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha