جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آية الله العظمى بشير النجفي

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از طلاب خواستند خود را وقف خدمت به امت کرده و با هجمه های فکری و فرهنگی مقابله کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت های علمایی از نمایندگان، معتمدین، طلاب و عشایر و مومنین به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند.

طلاب در خدمت امت باشند و با هجمه های فکری و فرهنگی مقابله کنند

آیت الله بشیر نجفی در این دیدار از طلاب و روحانیون دینی خواستند خود را وقف خدمت به امت کرده و با هجمه های فکری و فرهنگی که دشمن از طریق آن به دنبال ضربه زدن به ارزش ها، رسالت ها و اخلاق است، مقابله کنند.

مرحله کنونی، مرحله درگیری و نبرد فکری و اعتقادی است

ایشان افزودند: مرحله کنونی، مرحله درگیری و نبرد فکری و اعتقادی است که هدف از آن دستیازی به هویت و فرهنگ مردم می باشد.

ماه مبارک رمضان باید مکتبی برای غلبه بر اشتباهات و گناهان باشد

آیت الله نجفی همچنین در این دیدار بر ضرورت حمایت از جامعه به ویژه جوانان تأکید نمودند و اشاره کردند: ماه مبارک رمضان باید مکتبی برای جامعه در غلبه بر اشتباهات و گناهان باشد و در جهت کسب رضایت خداوند سبحان تلاش شود.

ایشان بیان داشتند: همه پدران، مادران، اساتید و مسئولین باید به مسئولیت خود در بیرون کشیدن جوانان از منجلاب اخلاقی که هدف از آن حذف دین و هویت آن است، عمل کنند.

عشایر عراق دست قدرتمند مرجعیت دینی نجف اشرف هستند

معظم له بر اهمیت جایگاه عشایر و شیوخ آن تأکید کرده و به اقدامات جاویدان و اصیل آن در طول روزگار اشاره کردند و گفتند: عشایر مردان انقلاب عشرین (سال 1920) و مقابله با تروریسم هستند.

آیت الله نجفی، عشایر عراق را دست قدرتمند مرجعیت دینی نجف اشرف توصیف کردند که با اقدامات جاودان خود مایه رو سفیدی مرجعیت در روز قیامت می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha