جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سازمان ملل متحد و امت اسلامی باید علیه اقدامات تروریستی اسرائیل و هند گام بردارند

حوزه/ چودری محمد سرور، فرماندار ایالت پنجاب پاکستان گفت: سازمان ملل متحد و امت اسلامی باید سکوت خود را بشکنند و اقدامات عملی علیه جنایات رژیم‌های اسرائیل و هند انجام دهند .

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از Nation، چودری محمد سرور ، فرماندار ایالت پنجاب پاکستان در گفت‌وگو با هیئت‌های مختلف در شهر لاهور پاکستان گفت: پس از انتشار گزارش ۲۱۳ صفحه‌ای دیده‌بان حقوق بشر در رابطه با سیاست‌های نژادپرستانه رژیم اسرائیل، دیگرهیچ تردیدی وجود ندارد که اسرائیل در جنایات شنیع از جمله تبعیض‌نژادی علیه فلسطینیان نقش دارد.

وی افزود: رفتار رژیم اسرائیل با فلسطینی‌ها در مرزهای خود و سرزمین های اشغالی محکوم است. مردم محلی در نوار غزه و کرانه باختری به طور سیستماتیک از حقوق اولیه خود محروم می شوند

سرور اظهار داشت: متأسفانه، هر روز که می‌گذرد، بر شدت رفتارهای تروریستی نیروهای اسرائیلی و هندی افزوده می‌شود. بسیاری از مردم کشمیر با وجود وخیم تر شدن شیوع ویروس کرونا، منع رفت و آمد و نبود مراقبت‌های بهداشتی ، بلافاصله پس از ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار ایالت پنجاب در پایان تاکید کردکه نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد، باید وضعیت مردم کشمیر و فلسطین را مورد توجه قرار داده و امکانات اولیه را در اختیار آنها قرار دهند.

سازمان ملل متحد و امت اسلامی باید علیه اقدامات تروریستی اسرائیل و هند واکنش نشان دهد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha