جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
با وجود تقاضای بالا، فرودگاه آلمانی در تدارکات حلال تعلل دارد

حوزه/ علی‌رغم مطالعه جدیدی که نشان داده تقاضای شدید برای محصولات حلال در آلمان بسیار زیاد است، فرودگاه فرانکفورت در آلمان هم‌چنان در تامین تدارکات حلال برای تبادل محصولات حلال تعلل نشان می‌دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از salaamgateway، فرودگاه فرانکفورت، شلوغ‌ترین فرودگاه آلمان، علی‌رغم مطالعه جدیدی که تقاضای شدید مسلمانان را برای کالاها و محصولات حلال را نشان می‌دهد، همچنان در تدارکات حلال تعلل می‌کند.

علی‌رغم مطالعه جدیدی که تقاضای شدید مسلمانان برای محصولات حلال از طریق حمل و نقل هوایی را نشان می‌دهد، فراپورت، شرکتی که فرودگاه فرانکفورت را اداره می‌کند، به این زودی‌ها تدارکات حلال را اجرا نخواهد کرد.

گفتنی است مطالعه‌ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی فرانکفورت انجام شد شامل تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار برای تدارکات حلال در صنعت بار هوایی بود. این بررسی از ۷۷۲ مسلمان نشان داد که ۸۰٪ پاسخ دهندگان تمایل دارند بین ۵٪ تا ۲۰٪ بیشتر از محصولات غیرحلال برای محصولات حلال هزینه کنند. در درحالی است که یک رقم قابل توجه یعنی ۸۸٪  نیز گفته‌اند که مصرف محصولاتی که با دستورالعمل‌های حلال تهیه شده‌اند بسیار مهم است. این بررسی همچنین تأیید کرد که مشتریان بالقوه نه تنها به یکپارچگی خود محصول بلکه به زنجیره تأمین نیز توجه ویژه دارند.

برنارد لسمن ، مدیر ارشد توسعه حمل و نقل فراپورت در این باره به خبرنگاران گفت که این مطالعه بینش عمیقی در مورد چالش‌ها ، مزایا و معایب تدارکات حلال دارد.

لسمن گفت: با این حال ، بسیاری از سوالات تأثیرگذار بر ما به عنوان یک اپراتور فرودگاه و همچنین سایر طرف‌های درگیر در زنجیره تأمین هنوز بی‌پاسخ مانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل، ما همچنان تحقیقات بیشتری را در این زمینه انجام داده و ارزیابی خواهیم کرد که همراه با همه شرکای جامعه حمل و نقل خود تا چه حد می‌توانیم فرآیندهای جدیدی را اجرایی کنیم که مخصوص تدارک حلال باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha