پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پایواره مسئول بسیج طلاب کاشان

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان و آران و بیدگل از فعالیت ۱۶۰ استاد بسیجی تمام وقت در مدارس علمیه این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام قاسم پایواره، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان با اشاره به فعالیت های بسیج طلاب و اساتید منطقه کاشان، اظهار کرد: تولید محتوا، پاسخ به شبهات در فضای مجازی  و شبکه های اجتماعی، هم اندیشی سیاسی اساتید، گردهمایی ماهیانه پیرامون گفتمان ولایت، جلسات اندیشه ورزی درپایگاه های بسیج اساتید استان ها، حمایت از آثار علمی اساتید با رویکرد حوزه انقلابی، دیدار با جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدای روحانی از مهمترین فعالیت های بسیج اساتید حوزه علمیه منطقه کاشان است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان و آران و بیدگل به فعالیت  ۱۶۰استاد بسیجی تمام وقت در مدارس علمیه منطقه کاشان اشاره کرد و افزود: بیش از ۲ هزار و ۳۲۸ نفر طلبه و روحانی و ۷۹۳ نفر خواهر بسیجی در ۱۶ پایگاه بسیج طلاب شهرستان کاشان و آران و بیدگل فعالیت دارند.

 حجت الاسلام پایواره با بیان اینکه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ۱۱۰ شهید طلبه و روحانی تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اند، گفت: این تعداد شهید نسبت به جمعیت طلاب و روحانیون در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل نسبت به سایر اقشار جامعه بیشتر می باشد.

تاکید بر ترویج اندیشه های شهید مطهری

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در این مراسم، با گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: مربیان عقیدتی سیاسی  در خنثی سازی توطئه های دشمنان باید از رفتار و سیره شهید مطهری الگوبرداری کنند .

وی با بیان اینکه شهید مطهری در دوران خفقان طاغوت به نقش استادی و مربی گری خود به خوبی عمل کرد، گفت: روحانیون و مربیان عقیدتی سیاسی برای مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن، اندیشه شهید مطهری را در جامعه فراگیر کنند.

برپایه این گزارش، در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت الاسلام مهدی بصیرتی، حجت الاسلام امیرحسین فرجی معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید حوزه کاشان معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha