سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار خانم امیدی با امام جمعه ازندریان

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: بانوان طلبه با حضور مجاهدانه و جهادی خود در ایام کرونایی در بیمارستان ها، آرامستان ها، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و ملزومات بهداشتی درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان به همراه کادر مدیریت استان همدان و مدیر و کارکنان مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر در نشستی با حجت الاسلام محمدتقی سیفی، امام جمعه شهر ازندریان، اظهار کرد: الحمدلله نهال دیروز حوزه های علمیه خواهران، امروز تبدیل به درختی تنومند و پربار شده است که می تواند دارای خیرات و برکات زیادی باشد.

وی ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد حوزه های علمیه خواهران استان همدان، بیان داشت: طلاب خواهر در کنار تحصیل، تدریس و رسیدگی به امور منزل و خانواده خویش، توانستندثابت کنند عرصه ی میدان تبلیغ تک بعدی نیست و با حضور مجاهدانه و جهادی خود در ایام کرونایی در بیمارستان ها، آرامستان ها، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و ملزومات بهداشتی درخشیدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در ادامه با اشاره به ایام پذیرشی حوزه های علمیه خواهران، تصریح کرد: برای جذب حداکثری و البته به گزینی و شایسته گزینی، باید با ظرفیت ها و بسترهای مناسب در استان آشنایی کافی صورت گیرد تا بتوان اقدامات و فعالیت های لازم را انجام داد.

در ادامه ی این نشست، حجت الاسلام سیفی ضمن تشکر از مدیریت حوزه علمیه خواهران، آمادگی خود را برای هرگونه تعامل و فعالیت و آماده سازی بسترهای مناسب در زمینه پذیرش و جذب طلاب خواهر اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha