پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) با معرفی ۵۳ اثر از طلاب خواهر و برادر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در قم برگزار می‌شود.

با اتمام ارزیابی‌ها در دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره)، در مجموع تعداد ۵۳ اثر از طلاب محترم خواهر و برادر به عنوان برگزیده مرحله کشوری این دوره از جشنواره معرفی شدند که طی مراسمی از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

این مراسم، روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ با پیام یکی از مراجع عظام تقلید و سخنرانی آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران تمامی استان‌ها نیز به صورت ویدئوکنفرانس در این مراسم حضور خواهند داشت.

بنا به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، این مراسم بصورت حضور محدود منتخبین و بدون حضور عمومی برگزار خواهد شد و طلاب محترم می‌توانند به صورت آنلاین و بدون هزینه ترافیک اینترنت، این مراسم را مشاهده کنند.

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) به صورت زنده از طریق هیأت‌آنلاین به نشانی http://heyatonline.ir/heyat/۳۰۱ پخش خواهد شد؛ این مراسم همچنین از طریق آپارات و درگاه پخش زنده حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس http://live.whc.ir منتشر می‌شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha