پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه منطقه 4 تهران در مدرسه ابوذر

مدیر حوزه علمیه تهران از تدوین سند آمایش حوزه تهران، سند افق ۱۴۱۴ و سند برنامه ۵ ساله حوزه استان و تایید و ابلاغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، در ششمین نشست از سلسله نشست های مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه استان تهران که به میزبانی مدرسه علمیه ابوذر برگزار شد، از تصویب و ابلاغ اسناد جامع حوزه استان خبر داد.

وی با تشکر از حضور حداکثری مدیران و معاونان مدارس علمیه منطقه ۴ با محوریت مدرسه ابوذر استان تهران، گفت: این منطقه با توجه به وجود بابرکت برخی از علما و بافت مذهبی  از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه تهران با بیان این که منطقه بندی مدارس استان از ابتکارات حوزه تهران است، به اقدام بنیادین تدوین سند آمایش حوزه تهران، سند افق ۱۴۱۴ و سند برنامه ۵ ساله اشاره کرد و افزود: این اسناد که مراحل طولانی برای تدوین آنها طی شد، بحمدالله در قم تایید و به حوزه تهران ابلاغ گردید.

وی، رمز موفقیت حوزه علمیه تهران را پای کار آوردن تمام ظرفیت حوزه و حرکت بر اساس برنامه و با نگاه به افق چشم انداز اسناد حوزه بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، اهمیت مدیران و معاونان و اساتید مدارس علمیه را یادآور شد و قوام و اساس حوزه را به آنان دانست که نقش مهمی در تربیت طلاب و زمینه سازان تمدن بزرگ مهدوی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلیمن مطلبی، مسئول مدرسه علمیه ابوذر تهران هم از حضور مدیران مدارس در مسجد ابوذر که محل مفتخر شدن رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای به درجه جانبازی است، تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha