سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عرب

سردار عرب گفت: در انتخابات باید افرادی را انتخاب کنیم که به توانمندی داخلی و عدالت اعتقاد داشته باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار اصغر عرب پور، شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه عَلم اسلام و علَم کفر هنوز مقابل هم وجود دارند، اظهار داشت: اگرچه صدام به درک واصل شده اما تنها او دشمن ما نبوده و صدام را جریانی در دنیا تجهیز کرد که به جمهوری اسلامی ایران حمله کند که آن جریان هنوز پابرجاست.

وی افزود: از روزی که انقلاب شده تاکنون آمریکا شش رئیس جمهور آمریکا به خود دیده است، ولی پرچم انقلاب اسلامی ایران هنوز پابرجاست؛ امروزه دِینی به گردن ماست و شهدایی که از جان و مال و فرزندان خود گذشتند، باید از آنها یاد کنیم و آنها را گرامی داشته و اعلام کنیم که ما پیرو خون این شهدا هستیم.

سردار عرب پور در ادامه به تشریح عملیات خرمشهر پرداخت و گفت: صدام با حمایت اروپا و آمریکا و شوروی، همه گونه تجهیزاتی  در اختیار داشت، اما در ابتدای جنگ با وجود مسئولینی چون بنی صدر که دائم ایجاد تفرقه می کرد، مردم ما با سلاح های شکاری  می جنگیدند و هیچ امکانات نظامی نداشتیم.

وی تصریح کرد: شورای امنیت، دادگاه لاهه و هیچ کس و هیچ کجا حاضر نبود، صحبتی از جنگ ما بکند، در حالی که رسانه‌های آنها جنگ روانی علیه مردم کشور ما داشتند.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء  در ادامه با اشاره به افرادی که منع کمک به کشورهای لبنان و فلسطین می‌کنند، گفت: بعضی از افراد مریضی که امروز به ما می گویند فلسطین و لبنان چه ربطی به ما دارند، در آغاز جنگ نیز می گفتند «کردستان و خوزستان به ما ربط ندارد»، ولی از سراسر کشور و تمام نقاط، مردم به جبهه ها شتافتند.

وی در ادامه از حضور رزمندگان اصفهانی با فرماندهی شهید کاظمی در عملیات آزادسازی خرمشهر یاد کرد و بیان داشت: در این عملیات ۱۹ هزار نفر از دشمن اسیر شدند و همان گونه که شهید کاظمی گفت «در آزاد سازی خرمشهر دست خدا مشهود بود و واقعاً لطف خداوند بود که با وجود اینکه ارتش صدام فکر همه چیز را کرده بود و سلاح ها را به بهترین شکل چیده بودند، خرمشهر آزاد شد.»

سردار عرب پور گفت: اگر در انقلاب اسلامی اگر نصرت امام زمان(عج) و یاری خداوند نبود نمی توانستیم به پیروزی برسیم؛ ما در آزادی خرمشهر بدون امکانات، مقابل دنیای کفر ایستادیم و یک وجب از خاک ما را دشمن نتوانست در اشغال خود درآورد و در همان تجربه دفاع مقدس فهمیدیم باید روی پایه خود بایستیم.

وی از حمله اسرائیلی‌ها به غزه و فلسطینی ها یاد کرد و اظهار داشت: فلسطینی هایی که روزی با سنگ می جنگیدند، امروز موشک دارند و این روند پیشرفت و پیروزی آنها را رقم خواهد زد.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء افزود: اسرائیلی‌ها در طول تاریخ به این ضعفی که امروز دچارند، هرگز گرفتار نبودند؛ هیچگاه تل آویو زیر آتش موشک نبوده است و این اولین بار است که فلسطینی ها که هیچ وقت امید به پس گرفتن وطن خود از صهیونیست ها نداشتند امروز این امید در آنها ایجاد شده است.

وی درادامه اشاره ای به بحث انتخابات۱۴۰۰ کرد و گفت: انتخابات مرجع افتخار این مملکت و هریک رای، تیری در چشم دشمن است، در انتخابات باید افرادی را انتخاب کنیم که به توانمندی داخلی و عدالت اعتقاد داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha