دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم معارفه رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران و مشاور مدیر در این مرکز

حوزه/ طی حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه خواهران، رئیس جدید مرکز برنامه ریزی و نظارت این نهاد حوزوی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور با صدور حکمی حجت الاسلام مهدی قربانی را به سمت رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه خواهران منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

حجت الاسلام  جناب آقای مهدی قربانی «زیدعزه»

سلام علیکم

با عنایت به جایگاه ویژه مرکز برنامه ریزی و نظارت در رشد، ارتقاء و بالندگی حوزه های علمیه خواهران و انسجام و هماهنگی برنامه های مرکز مدیریت و نیز مراتب فضل و تجربه همکاری جنابعالی با این مرکز، به موجب این حکم شما را به مدت دو سال به عنوان «رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های  علمیه خواهران» منصوب می نمایم.

انتظار می‌رود با به‌کارگیری تمامی استعدادهای فردی و سازمانی و بهره‌مندی از تجربیات گذشته و نظرات مشاوران خبره، در دوران مسئولیت تان، اهم انتظارات از آن مرکز را که به پیوست می باشد، مورد اهتمام قرار دهید.

در اینجا لازم می دانم از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای قمرزاده در دوره دو ساله ریاست آن مرکز و همچنین از همکاری ارزشمند حجت الاسلام نصیری پور در دوره سرپرستی آن مرکز تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم با اتکال به عنایات الهی و استجابت ادعیه زاکیه امام عصر «ارواحناله فداه» در انجام این رسالت خطیر موفق باشید.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور همچنین در تقدیرنامه های جداگانه ای از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین قمرزاده و حجت الاسلام نصیری پور قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha