جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ در پی پیروزی غرورآفرین مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی این پیروزی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در پی پپروزی غرورآفرین مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اللهم عجّل لولیک الفرج و اجعلنا من احسن اعوانه و انصاره 
قال الله الحکیم فی محکم قرآنه العظیم: 

«وَ اذْکُرُوا إِذْ أَنْتُمْ قَلِیلٌ مُسْتَضْعَفُونَ فِی الْأَرْضِ تَخَافُونَ أَنْ یَتَخَطَّفَکُمُ النَّاسُ فَآوَاکُمْ وَأَیَّدَکُمْ بِنَصْرِهِ وَرَزَقَکُمْ مِنَ الطَّیِّبَاتِ لَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ». ( الانفال/ ۲۶) 

با سلام و درود به روح بلند بزرگ منادی آزادی قدس در عصر آزادی بخش موسوم بنام مبارک حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و شهدای پاکباز و گلگون کفن فلسطین و جبهه غیرت مقاومت بویژه مظلومان شهید در خانه و کاشانه خویش زنان و کودکان ستم کشیده فلسطین‌این سمبل های مظلومیت ،  مقاومت ،  صفحه عبرت و رسوائی استکبار جهانی و غرب گدایان بی بصیرت.

خدایا شکر بی پایانت را بخاطر نصرت قاطع و عاجل بر جریان مقاومت به جای می آوریم و رضوان خلدت را بر سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان مخلص سپاه قدس  این مفسران عملی تئوری نجات بخش ما می توانیم و زمینه سازان اضمحلال غده سرطانی صهیونیزم جهانی و رژیم کودک کش اسرائیل و آزادسازی قبله اول از  یوغ اشغال  صهیونیست های ستمگر را مسئلت می نمائیم.

خدایا ای دادرس مترصد و منتقم ستم دیدگان موحد، سایه ی بلند پایه فرمانده معظم اردوی موحدان حضرت امام خامنه ای عزیز که با حکمت ، بصیرت و اقتدار، جریان مقاومت با سنگ‌در مقابل تانک را به جنگ با موشک های نقطه زن و پهبادهای پیشرفته و مصادیق ابابیل انتقام عصر مبدّل کرد را از  بلایای ارضی و سماوی مصون دار و جهان اسلام را در تبعیت آگاهانه از رهنمودهای الهی ایشان موفق بفرما.

دلیر مردان، شیر زنان و اهالی مظلوم و غیور غزه قهرمان ما حوزویان استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک صمیمانه پیروزی  مجاهدان شما عزیزان  در جنگ یازده روزه با رژیم اشغالگر قدس بر تداوم حرکت جهادی در تقویت بنیه های دفاعی و زیرساخت های اقتدار جریان مقاومت تاکید نموده از جهان اسلام بویژه علمای اعلام و ائمه  جمعه و جماعات و مومنین آزاد اندیش می خواهیم زمینه محاکمه و مجازات جنایت کاران جنگی حاکم بر رژیم تروریستی و غاصب اسرائیل را در آینده ای نزدیک فراهم سازند .ان شاء الله 

اَلا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha