جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 960214
۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
نرم افزار مرقوم

حوزه/ نرم افزار مرقوم شامل ۲۲۹ جلد کتاب در موضوع‌های تفسیر قرآن کریم، فقه و اصول، تحریر نهج‌البلاغه، علوم عقلی، خانواده و زن، حکومت اسلامی و مباحث اجتماعی توسط مرکز نشر اسرا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نرم افزار مرقوم شامل ۲۲۹ جلد کتاب در موضوع‌های تفسیر قرآن کریم، فقه و اصول، تحریر نهج‌البلاغه، علوم عقلی، خانواده و زن، حکومت اسلامی و مباحث اجتماعی است که توسط مرکز نشر اسرا منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، از جمله امکانات این نرم افزار امکان حاشیه‌نویسی، مدیریت حاشیه‌ها، یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی یادداشت در فضای ابری و موتور جست‌وجوی متن قدرتمند را می‌توان نام برد.

همچنین مشخصات کتاب با پاورقی‌ها و عنوان‌بندی در این نرم افزار به صورت استاندارد و همانند کتاب چاپی پیاده‌سازی شده ‌است تا پژوهشگر راحت‌تر بتواند به آنان رفرنس تحقیقاتی بدهد.

قیمت این نرم افزار، ۵۰ هزار تومان بوده و علاقه مندان برای خرید آن می توانند اینجا را کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابوالفضل IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    4 0
    با سلام متاسفانه قیمت نرم افزار 95 هزار تومان ناقابل است نه 50 هزار تومان!
  • معصومه ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    2 0
    سلام و عرض ادب شما در سایت قیمت نرم افزار رو ۵۰ تومن نوشتید ولی وارد لینک سایت اسرا ک میشیم قیمت رو ۹۵ تومن زده..
  • محمدرضااحمدی US ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    2 0
    باسلام متاسفانه نرم افزار مرقوم با این قیمت ۹۵ هزار در سیستم من جواب نداد پشتبانی هم جواب نداد نرم افزار را هم ارسال نکردند لطفا این مشکل را حل کنید
  • ولایتی PK ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    با سلام، متاسفانه نرم افزار رو مغلق گذاشتند، توضیح خاصی ندادن مثل نرم افزار نور که قشنگ توضیح و تفصیل می نویسن، کدام کتاب ھا؟، تفسیر چند جلد؟... و نمی دونیم که دانلود میشه یا سی دی هست؟ ایمیلش کردیم جوابی هم نمی دن!!! واعجبا
  • خلیلی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    2 0
    متاسفانه روی سیستم من نصب نشد!!!