جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ظهیری

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران گفت: باید با توکل به خداوند، توسل به اهل بیت(ع) و دعای خیر بزرگان خود، در انتخابات حضور پیدا کرده و فرد خوبی را انتخاب کنیم تا ضمن ادای وظیفه، در پیشرفت و تعالی انقلاب و نظام اسلامی نیز تأثیرگذار باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم معصومه ظهیری در ویژه برنامه انتخاباتی که از لایو مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمان پخش شد با بیان این که انقلاب اسلامی ایران گران به دست آمده و هزینه سنگینی برای آن پرداخته شده است، اظهار داشت: برای حفظ این انقلاب لازم است ما همیشه در صحنه باشیم و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

وی افزود: یکی از مصداق های حضور در صحنه، شرکت در انتخابات است، انتخاباتی که اندیشه و امتحانی برای ما است و باید طبق وظیفه در آن شرکت کرده و برای آینده خود تصمیم بگیریم.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر این که در بحث انتخابات ما باید یک نظام همدلی و همراهی را برای خود ترسیم کنیم، ادامه داد: در این نظام ما باید امیدآفرین باشیم و به مردم دلگرمی بدهیم و دلسردی ها را از جامعه اسلامی دور کنیم و با حرکت رو به جلو، پیشرفت انقلاب را رقم بزنیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی امانتی در دست ماست و برای حفظ آن باید با حضور گسترده در انتخابات، مسئولیت را به اهلش بسپاریم، خاطرنشان کرد: ما نیازمند دولتی کارآمد و فردی اصلح هستیم و در این مسیر باید تحقیق و تفحص داشته باشیم تا صالح ترین و اصلح ترین فرد انتخاب شود.

خانم ظهیری گفت: چشمان بسیاری امروز به انتخابات ایران است که نمونه بارز آن مردم مظلوم و مقاوم غزه و فلسطین، لبنان، بحرین، یمن و دیگر کشورهای مظلوم اسلامی است و این انتخابات می تواند اقتدار مقاومت را در منطقه و جهان قوی تر و کامل تر کند.

وی با بیان این که ما باید انتخابات را قبیله محور، عشیره محور و گسترده تر ببینیم و همه دوستان و آشنایان را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم، بیان داشت: امروز در سایه سار وحدت و همدلی می توانیم به دیگران در میز مذاکره یک «نه» بزرگ بگوییم و بتوانیم دیپلماسی مردمی و حاکمیت دولت های ضعیف را رقم بزنیم.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در پایان افزود: باید با توکل به خداوند، توسل به اهل بیت(ع) و دعای خیر بزرگان خود، در انتخابات حضور پیدا کرده و فرد خوبی را انتخاب کنیم تا ضمن ادای وظیفه، در پیشرفت و تعالی انقلاب و نظام اسلامی نیز تأثیرگذار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha