جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخاب اصلح

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: امروز کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که هم مقتدر باشد و هم بتواند اعتماد مردم را جلب کند و این میّسر نمی شود مگر با پشتوانه رای بالای مردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، شب گذشته در طرح رسانه‌ای دعوت و جشن انتخابات هرمزگان، گفت: در زمینه انتخاب اصلح بیانات معمار کبیر انقلاب، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و متون دینی تکلیف مومنان را  مشخص کرده اند.

وی با تاکید بر این که انتخابات به سرنوشت انقلاب اسلامی و کشور گره خورده است، ادامه داد: در قانون اساسی به ملاک ها و معیارهای رئیس جمهور اصلح اشاره شده است که یکی از آنها شجاعت است. رئیس جمهور باید یک فرد شجاع باشد. چرا که نماینده مردم و ملتی شجاع است. همچنین باید دشمن شناس باشد، زیرا در عرصه بین المللی کشور ما بیشترین دشمن را دارد .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: رئیس جمهور باید بتواند اقتصاد کشور و سایر امور را با استفاده از متخصصین و کارشناسان اداره کند و پیش ببرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه دغدغه امروز مردم معیشت و سفره خانواده هاست، اظهار کرد: ایران امروز در یک پیچ تاریخی به نام اقتصاد قرار دارد، بنابراین طبیعتا انتظار مردم رفع مشکلاتی مانند تولید، اشتغال، مسکن و تورم و گرانی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: امروز کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که هم مقتدر باشد و هم بتواند اعتماد مردم را جلب کند و این میسر نمی شود مگر با پشتوانه رای بالای مردم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha