شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کارگاه آموزشی

حوزه/ کارگاه نیم روزه «فرصت های کسب درآمد در فضای مجازی» امروز به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کارگاه نیم روزه «فرصت های کسب درآمد در فضای مجازی» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ویژه فعالین فرهنگی برگزار می شود.

این کارگاه با ارائه محمد امین دخیلی «بنیان گذار مؤسسه آموزشی مسیر طلایی و مدرس دانشگاه و مشاور ارشد کسب و کار» برگزار خواهد شد.

سرفصل های کارگاه مذکور عبارتند از «معرفی فرصت های بی نظیر و پردرآمد فضای مجازی»، «تبلیغات حرفه ای و جذب مخاطب در فضای مجازی»، «روش های جلب اعتماد و فروش در فضای مجازی»، «طراحی کمپین و فروش ۱۰ برابر در فضای مجازی»، «رسیدن به درآمد بالا و ثابت در فضای مجازی»، «روش های حرفه ای تولید محتوا»، «گسترش و توسعه کسب و کار در فضای مجازی»، «روش های کسب درآمد در فضای فرهنگی ویژه فعالین فرهنگی» و دهها نکته کاربردی و مهم در فضای مجازی.

کارگاه نیم روزه «فرصت های کسب درآمد در فضای مجازی» امروز ساعت ۱۴ برگزار می شود؛ ثبت نام شرکت در این کارگاه از طریق لینک https://noavari.dte.ir/OrAGw  صورت می گیرد.

شایان ذکر است: این کارگاه از طریق فضای مجازی با مراجعه به لینک فوق و همچنین به صورت حضوری در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق واقع در قم، خیابان معلم، میدان روح الله، معلم ۱۰، فرعی ۳، پلاک ۵۷ برگزار می شود.

علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق می توانند به نشانی اینترنتی noavari.dte.ir و یا کانال ایتا به آدرس noavari_dte@ مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است: وبینارهای مدرسه فناوری فانوس برای ارتقای یادگیری و توسعه توان تیم های نوپا در اکوسیستم فناوری های فرهنگی به صورت هفتگی در یک موضوع خاص و مورد نیاز اکوسیستم برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha