شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید سجاد موسوی

حوزه/ استاد سطح عالی حوزه، تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات از جمله عوامل تقویت وجهه و اعتبار بین المللی نظام است.

حجت الاسلام سید محمدسجاد موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که همه باید زمینه تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات بیست و هشتم خردادماه را فراهم کنیم، اظهار داشت: برای تشکیل و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خون های بسیاری بر زمین ریخته شده و ما مدیون رشادت و ایثار شهدا و رزمندگان و همه مدافعان و ارادتمندان انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: امروز رأی دادن ما در واقع تقویت نظام و پیروی از راه و مسیری است که امام راحل و شهدای والامقام برای ما ترسیم کرده اند و در حال حاضر نیز البته سکاندار این انقلاب، حکیم دوراندیشی است که به خوبی به اداره امور می پردازد و در واقع حضور در انتخابات، لبیک به ندای ایشان است.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: حضور شکوهمند و آگاهانه مردم در انتخابات، نشانه ی پشتوانه مردمی این نظام است، چه آن که به طور خاص در بُعد بین الملل، این مسأله از عوامل تقویت اقتدار نظام و انقلاب به شمار می رود.

وی افزود: با نگاهی به رهنمودها و بیانات امامین انقلاب به نیکی درمی یابیم که حضور در پای صندوق های رأی، نه تنها یک حق بلکه تکلیف ملی و شرعی است و لذا همه باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نمایند.

وی در خاتمه ابراز داشت : به تعبیر رسای رهبر عزیزمان، هر فردی از جامعه عظیم ایرانی که به کشور و سرنوشت مملکت علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند و به این وسیله جلوی طمع بیگانگان به این آب و خاک را بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha