یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ آیین غبارروبی حرم علی ابن مهزیار اهوازی

حوزه/ مراسم غبارروبی و عطرافشانی آستان مطهر علی بن مهزیار اهوازی، هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم غبارروبی و عطرافشانی آستان مطهر علی بن مهزیار اهوازی، هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) پیش از ظهر امروز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سید مجتبی فاضلی، به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخته و در ادامه، مداح اهل‌بیت آقای کنعانی با سرودن اشعاری در مدح اهل‌بیت مجلس را به فیض رساند.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشت: حضرت علی بن مهزیار اهوازی از حیث علمی و فرهنگی، شخصیتی برجسته و محدثی بزرگ و وکیل دو امام معصوم یعنی حضرت جواد(ع) و حضرت هادی(ع) بودند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان ابراز داشت: ان‌شاءالله خداوند به برکت آقا علی بن مهزیار اهوازی همان‌طوری که در توقیع ایشان آمده که شما رحمت برای مردم اهواز و موجب نزول خیروبرکت هستید، همواره در سایه این شخصیت ولایت مدار و بسیار ارزشمند همه مردم اهواز از لطف و رحمت پروردگار عالم بهره‌مند باشند.

در پایان این مراسم آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی توسط حاضرین غبارروبی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha