سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رئیسی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: مردم اکنون به آینده کشور بسیار امیدوار شده اند و همه ما نیز ایمان داریم که دولت سیزدهم با روحیه انقلابی که دارد می تواند بسیاری از مشکلات به ویژه سایه تحریم ها را از روی کشور بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، علی اصغر دریایی امروز در دیدار با جمعی از کُنشگران سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان کردستان عنوان کرد: خوشبختانه ملت ایران بار دیگر کارنامه ای درخشان از خود در انتخابات ۲۸ برجای گذاشتند.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: ۲۸ خردادماه از دو جنبه حائز اهمیت بود، از یک سو مشارکت ملت ایران در این همه پرسی مُهری بر تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و از سوی دیگر مشارکت در این دوره حساس انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و رسانه های ضدانقلاب و دشمن بود که به حمد خداوند متعال هر دو مورد محقق گردید.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در ادامه بیان کرد: نزدیک به ۲ هفته از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گذشته و در این دو هفته رسانه های بیگانه و معاند دست از شیطنت های خود برنداشته و نخواهد داشت، باید گفت که اکنون کشور نیازمند همگرایی و تعامل جناح های سیاسی برای ساختن ایران مقتدرتر و قوتی تر است و این مهم تنها با همدلی چهره عملی به خود می گیرد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه با مطالعه کارنامه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، جمهور منتخب ایران اسلامی، به توانایی ها و برنامه های وی بیشتر آشنا می شویم، بنابراین با روی کار آمدن کابینه ای جوان، انقلابی و مطالبه گر بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر بخش اعظمی از مردم را آزار می دهد برطرف خواهد شد.

دریایی با اشاره به اینکه باید نگاه دولت سیزدهم به همه استانهای کشور نگاهی جامع و یکدست باشد، اظهار داشت: برخی معتقدند که تنوع قومیتی و مذهبی  برای هر کشور و دولتی یک تهدید است که این تِزی کاملا اشتباه و احساسی است، تنوع قومیت ها و مذاهب در هر کشوری می تواند به یک فرصت بدیل تبدیل شود، بنابراین برای توسعه این انقلاب و نظام انتظار می رود که از ظرفیت های تمام ایرانیان برای آبادانی بیشتر این سرزمین استفاده بجا شود.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان سخنان خود گفت: مردم اکنون به آینده کشور بسیار امیدوار شده اند و همه ما نیز ایمان داریم که دولت سیزدهم با روحیه انقلابی که دارد می تواند بسیاری از مشکلات به ویژه سایه تحریم ها را از روی کشور بردارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha