جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرح نشاط معنوی

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، از اجرای طرح نشاط معنوی  با هدف غنی سازی اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: طرح نشاط معنوی هر ساله همزمان با فرار رسیدن فصل تابستان با هدف بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی امسال نیز در ۲۰ بقعه متبرکه استان لرستان برگزار می شود افزود: در این طرح برنامه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی ویژه نوجوانان و جوانان در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه امسال طرح نشاط معنوی با توجه به وضعیت کرونایی برخی شهرستان‌ها به صورت متفاوت و در چارچوب ضوابط و مقررات بهداشتی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در شهرستان هایی که وضعیت کرونایی قرمز است طرح نشاط معنوی به صورت مجازی ویژه دانش آموزان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان برگزاری کلاس ها و محافل قرآنی، برگزاری نشست ها و کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، احکام شرعی، کتابخوانی، رشته های ورزشی و... را از مهمترین کلاس ها و برنامه های طرح نشاط معنوی عنوان کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha