جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه اعضای نخبگان
جلسه اعضای شورای عالی مجمع نخبگان حوزوی

حوزه/ افزایش وحدت رویه، هم افزایی و خدمت‌رسانی بیشتر به طلاب و روحانیون استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، اولین جلسه اعضای شورای عالی مجمع نخبگان حوزوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی سرپرست حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری در دفتر مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان برگزار و افزایش وحدت رویه، هم افزایی و خدمت‌رسانی بیشتر به طلاب و روحانیون استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، سرپرست حوزه علمیه استان با بیان پیشنهاداتی در خصوص خدمت‌رسانی به طلاب و خانواده‌هایشان، رسیدگی به مشکلات طلاب را از وظایف اصلی مدیریت و مرکز خدمات بیان کرد.

وی در ادامه حل مشکلات طلاب را در قالب کمیسیون خدمات ویژه از طرح‌های خوب حوزه علمیه دانسته و افزود: مدیریت و مرکز خدمات، نهادهایی هستند که خدمات‌رسانی به طلاب و تسهیل امور آن‌ها و حل مشکلات را می‌بایست سر لوحه کار خویش قرار دهند.

سعیدی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه مشاوره و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از مواردی است که این دو نهاد باید نسبت به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند و برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص با نگاه نو در آینده صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست حوزه علمیه استان در پایان ضمن تشکر از مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و حاضرین در جلسه برای آن‌ها آرزوی توفیق خدمت به طلاب و سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را نموده و موفقیت ایشان را در این راستا از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha