شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید روح الله موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: انتخاب وزرای انقلابی، جهادی و دارای روحیه خدمت رسانی به مردم مستضعف در اقصی نقاط کشور، رمز موفقیت رئیس جمهور منتخب است.

حجت الاسلام سید روح الله موسوی، امام جمعه اسلام آباد غرب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با توجه به اهمیت انتخاب وزرا در دولت جدید، گفت: با ورود به قرن جدید که همزمان شده با دهه پنجم و بیانیه گام دوم، حضور حماسی مردم در ۲۸ خرداد، انتخاب یکی از فرزندان انقلاب، چهره ضد فساد، آینده روشنی را نوید می دهد.

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: در یک نگاه کلی و منطقه ای به انتخابات سوریه و پیروزی جبهه مقاومت و پیروزی دکتر رئیسی در ایران اسلامی، حال باید منتظر انتخاب مردم ضد اشغالگران در عراق به نمایندگان پارلمان بود.

حجت الاسلام موسوی اظهارداشت: پیروزی جبهه مقاومت در خاورمیانه با نابودی داعش، ضربات مهلکی را به و آمریکا وارد نمود و انتخاب گزینه های حامی ضد اشغالگری، بزرگترین موئلفه قدرت در اخراج یا به تعبیر بهتر فرار نیروهای آمریکایی و اشغالگران در منطقه خواهد بود.

امام جمعه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: تشکیل دولت جوان و حزب اللهی که مد نظر رهبری حکیم و فرزانه می باشد، خدمت رسانی به مستضعفین و مبارزه با فساد در صورتی محقق خواهد شد که وزای انقلابی و جهادی همراه رئیس جمهور منتخب شوند.

وی در پایان گفت: توصیه دلسوزان برای انتخاب مجموعه ای همدل و انقلابی در دولت جدید، جهت رفع مشکلات، در گرو جلوگیری از اعمال نفوذ و سلیقه و منافع افراد و جریانات سیاسی می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha