یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم شهادت امام جواد

حوزه/ استاد جامعة الزهرا(س) گفت: با توجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آنگونه که در تاریخ به یادگار مانده است امام جواد(ع) مظهر مبارزه با باطل بود و در این راه محکم ایستادند.

مریم اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در سالروز شهادت جوان ترین امام شیعه حضرت جواد الائمه (ع) اظهار داشت: امام جواد علیه السلام  کوششگر برای حکومت الله بود او برای خدا و قرآن مبارزه می‌کرد  و لحظه ای از این اقدام غافل نمی شد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه او از قدرتها نمی ترسید گفت: ایشان در حقیقت امام و الگو و پیشاهنگ این حرکتی بود که امروز ملت ایران همگی دست ب دست آن را تعقیب میکنند.

وی اضافه کرد: امام جواد علیه السلام "دشمنِ نفاق" بود درس بزرگ این امام به ما این است که در مقابل قدرت‌های منافق و ریاکار، باید همت کنیم که #هوشیاری _مردم را برای مقابله‌ی با این قدرت‌ها برانگیزیم.

اسماعیلی تاکید کرد: امام جواد(صلوات الله علیه)در دوران حیات خویش همت بر این کار گماشتند که ماسک تزویر و ریا را از چهره ی مأمون کنار بزنند و موفق شدند.

وی به خصوصیات بخشش امام جواد (ع) اشاره کرد و گفت: این امام مظهر جود و سخا هستند و درس های ارزنده ای برای الگوگیری از سخاوت ایشان در تاریخ ماندگار شده است که نیاز است برای همه مردم برای بهره مندی تبیین شود.

استاد جامعه الزهرا(س) ابراز امیدواری کرد: به برکت این امام معصوم حاجات شیعیان ختم به خیر شود و از بیماریهای روحی و جسمی خصوصا کرونا در امان بمانند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha