جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

حوزه/ فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی در گذشت حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی در گذشت حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح  را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت روحانی پارسا و عالم عامل جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، قلب همه کسانی که توفیق معاشرت با ایشان را داشتند به درد آورد.

خطیبی توانمند که احکام اسلام ناب را نه تنها در خطابه های اثرگذار خویش بلکه در کردار خود متجلی ساخته بود و در مشی و سلوک زندگی اش مروج سیره ی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) بود.

بی تردید کارنامه اعمال آن عزیز سفرکرده سرشار از باقیات و صالحاتیست که در عالم برزخ و پس از آن در یوم الحساب، چراغ روشن عنایت حضرت باری تعالی نسبت به وی خواهد بود.

فقدان آن شاگرد مخلص مکتب امام صادق علیه السلام را خدمت خانواده محترم، همکاران و ارادتمندان آن فقد سعید تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت واسعه الهی و برخورداری از مرتبه ی مجاهدان شهید را برای وی مسئلت نموده و صبر و شکیبایی مصیبت‌دیدگان و بازماندگان محترم ایشان را خواستارم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha