پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فراخوان ملی «من در جامعه»

حوزه/ مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و دیگر نهادهای دینی، اولین فراخوان ملی «من در جامعه» ویژه بانوان طلبه و دانشجو را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین فراخوان ملی «من در جامعه» با هدف ارائه ایده‌های نوآورانه برای حل مسائل اجتماعی در حوزه‌های «تعلیم و تربیت»، «سبک زندگی»، «ترویج و رسانه» و «خدمات اجتماعی» اعلام شد.

این فراخوان از سوی مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، آستان قدس رضوی و دیگر نهادهای دینی، ویژه بانوان طلبه و دانشجو اعلام شده است.

«تأمین هزینه‌های پیاده‌سازی ایده تا سقف ٨٠٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال برای منتخبان نهایی»، «برگزاری جلسات مشترک بین صاحبان ایده و مسئولین نهادها و سازمان‌های مرتبط برای برگزیدگان»، «ارائه‌ خدمات راهبری و مشاوره‌های تخصصی»، «شرکت در وبینارهای مجازی پیش‌رویداد به صورت رایگان برای همه شرکت‌کنندگان» و «شرکت در دوره‌های آموزش ارتقاء ایده به صورت رایگان برای برگزیدگان» برخی از مزایا و امتیازات این فراخوان ملی است.

علاقه مندان جهت شرکت در این فراخوان از ۹ تا ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا به نشانی https://mobtada.org/ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

گفتنی است: ایده‌ها و فعالیت‌هایی که دارای ویژگی هایی همچون «کار جمعی: حداقل ٢ نفر»، «کار جدی: اشتغال اصلیِ اعضای تیم»، «کار تخصصی: تمرکز روی یک حوزه تخصصی»، «کار مزیت‌دار: متناسب با مزیت‌های نسبی مجریان و مخاطبان» و «کار کاربردی: تناظر با مسئله واقعی و بالفعل» باشند در اولویت پذیرش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha