پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محسن انصاری نیا

حوزه/ دبیر ستاد امر به ‌معروف سمنان، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محسن انصاری نیا، دبیر ستاد امر به ‌معروف استان سمنان، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مرتضی مطیعی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم

انتصاب شایسته معظم له را به عنوان نماینده محترم ولی فقیه در استان و امامت محترم جمعه شهرستان سمنان از جانب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ ای عزیز که بیانگر تعهد و تقوا، کارآمدی، خدمت صادقانه و خالصانه، همراهی علم و عمل و شایستگی های برجسته حضرتعالی در عرصه های مختلف خدمت به نظام مقدس اسلامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در راستای فرمایش رهبری معظم، نقش امامت حضرتعالی در راهبری مردم عزیز بالاخص جوانان و تقویت هر چه بیشتر اتحاد و انسجام نیروهای مومن و انقلابی استان، در تحقق اهداف گام دوم انقلاب و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی، نقشی برجسته، درخشنده و ممتاز باشد.

یقین بدانید ستاد امر به معروف استان از هیچ تلاشی جهت حمایت از حضرتعالی و تقویت جایگاه رفیع نماینده محترم ولی فقیه دریغ نخواهد داشت. از صمیم قلب؛ اعتلاء، عزت و سربلندی حضرتعالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

محسن انصاری نیا

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha