جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کریمی

حوزه/ دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: ٥٠ گروه مطالبه گر برای اجرایی کردن طرح گشت ارشاد مسئولین در استان تشکیل شده است و در حال برنامه ریزی ها و طراحی ها برای جای گیری بهتر آنها در سطح استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، امروز در جمع خبرنگاران استان هرمزگان ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اهمیت فضای مجازی، اظهار کرد: رسالت شما اصحاب رسانه در بحث رساندن صدای مردم به مسئولین دارای اهمیت بسیار است .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان افزود: هدف اصلی و مسئله جدی که می خواهیم به آن ورود پیدا کرده و عملی کنیم، گشت ارشاد مسئولین است که هیچ مدیری از این قانون مستثنی نیست.

کریمی اظهار کرد: ساز و کار گشت و ارشاد یک طرح کشوری است که قوانین بعد از نوشته شدن رسانه ای می شود و ان شاءالله آن را در سطح استان بومی سازی خواهیم کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان بیان کرد: رسانه ها باید مطالبه و خواست مردم را به گوش مسئولین کشوری و استانی برسانند تا مشکلات زود تر حل شود .

وی تاکید کرد: ٥٠ گروه مطالبه گر برای اجرایی کردن طرح گشت ارشاد مسئولین در استان تشکیل شده است و در حال برنامه ریزی ها و طراحی ها برای جای گیری بهتر آنها در سطح استان هستیم.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: هر جا که نامی از ستاد امر به معروف می آید، ذهن رها به سمت حجاب و جلوگیری از بدحجابی می رود که این مسئله در جای خود پیگیری خواهد شد، اما مسئله مهم ما جلوگیری از فساد و به ارمغان آوردن عدالت اجتماعی است که در قالب طرح گشت ارشاد مسئولین پیگیری خواهد شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha