یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام خان محمدی

حوزه / رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور گفت: تولید درد بزرگ کشور است که باید سه قوه در خدمت تولید باشد تا سرمایه گذار بتواند در این حوزه نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام سید علی خان محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز در نشست تخصصی حمایت از صنعتکاران استان هرمزگان که در هتل هما برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: تصویر دو گانکی در رفتار استکبار جهانی در قضیه حمله ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی به دنیا مخابره شد و معنای مضحک و مسخره دموکراسی غربی پیش از پیش نمایان شد.

وی افزود: دولت‌های حاشیه خلیج فارس و کشورهای اسلامی تنها با محکومیت در کلام نمی‌توانند جلوی نسل کشی رژیم صهیونیستی را بگیرند و باید با تصمیم قاطع جلوی این غده سرطانی را بگیرند.

رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور با اهمیت خواندن امر تولید در کشور، بیان کرد: در واقع حمایت از رشد تولید براساس شعار محوری سال، از تورم افسارگسیخته در کشور جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام خان محمدی ادامه داد: استان هرمزگان در حوزه اقتصادی و صنعتی و کشتیرانی و بنادر، پتانسیل و ظرفیت عظیمی را برای کشور ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: بیش از ۷۰درصد از کالاهای مهم و اساسی کشور از بنادر هرمزگان تأمین می‌شود که اگر خللی ایجاد شود ضربه محکمی به اقتصاد استان خواهد زد.

رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور عنوان کرد: تولید درد بزرگ کشور است که باید سه قوه در خدمت تولید باشد تا سرمایه گذار بتواند در این حوزه نقش آفرینی کند.

حجت‌الاسلام خان محمدی تأکید کرد: فرهنگ سازی در حوزه فعالیت اقتصادی و پیگیری مطالبات فعالین باید اتفاق افتد تا زمینه‌های فساد برچیده شود.

وی یادآور شد: فضای مطالبه‌گری در کشور وسیع است و لازم است در حوزه اقتصادی نیز در خصوص راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی و صدور مجوزها فضای مطالبه‌گری ایجاد شود.

رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت بخش خصوصی باید شناسایی و مورد توجه قرار گیرد و مدیران و نخبگان دارای ظرفیت ورود و مدیران ناکارآمد جابه جا شوند تا گلوگاه فساد در حوزه‌های مختلف برچیده شود.

در پایان این نشست با حضور بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران و حجت الاسلام خان‌محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مسئولین کشور، محمد پاینده به عنوان رئیس خانه صنعتکاران هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام / ‌

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha