پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لبنان

حوزه/ "گرشون هکوهن" رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل گفت: اسرائیل نسبت به احتمال تشدید درگیری در جبهه شمالی با لبنان نگران است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "گرشون هکوهن" رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل گفت: اسرائیل نسبت به احتمال تشدید درگیری در جبهه شمالی با لبنان نگران است.

به گفته روزنامه عبری "معاریو"، هکوهن اشاره کرد: اگر در اسرائیل بودم برای جنگ آماده می شدم. ما نباید این مسئله را انکار کنیم؛ چراکه تهدیدی که علیه اسرائیل وجود دارد بسیار سخت تر از جنگ شش روزه خواهد بود. با این وجود مردم اسرائیل این آگاهی را ندارند که باید برای آن آماده شوند.

وی افزود: ما به فهم اقدامات حزب الله و حماس نیاز داریم. ای شیوه نبرد بسیار پیشرفته است؛ چراکه آنها به دنبال جنگ نیستند، بلکه می خواهند ما را خسته و فرسوده کنند. آنها سعی دارند هر روز اسرائیل را هدف ضربه و آزار و اذیت قرار دهند تا آن را نابود کنند. آنها این کار را انجام می دهند و سنجیده عمل کرده و هر اقدامی را بررسی می کنند.

اسرائیل کوچک تر از آن است که همزمان تمامی تهدید ها را تحمل کند

رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل ادامه داد: اسرائیلی ها باید بفهمند که در بهشت نیستند. رئیس ستاد ارتش به خوبی برای جنگ علیه حزب الله و حماس آماده می شود، امّا کوچک تر از آن است که همزمان تمامی تهدید ها را تحمل کند.

هکوهن اشاره کرد: زمانی که شتر می افتد، همه برای ضربه زدن به آن می آیند، لذا هیچ کس نباید بفهمد که شتر صهیونیستی در حال سقوط است.

وی در پایان گفت: همگی می دانند که ۱۰۰ هزار موشک به سوی اسرائیل هدف گرفته شده و باید جبهه داخلی آماده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha